صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی سرگرم کننده بیلیارد – Portable 3D Live Pool v2.32

 

۳D Live Pool از زیباترین نرم افزارهای شبیه ساز بازی بیلیارد میباشد که میتواند به شکل یک بازی سرگرم کننده و جذاب ساعتها شما را مشغول کند ضمن آن که به واسطه آن حقیقتا میتوان تجربه بیشتری در محیط نیمه واقعی کسب نمود و در عین حال بازی را هم بدون هیچگونه خرج اضافه ای فرا گرفت .
در این شبیه ساز کلیه حرکات توپ و اثرات برخورد چوب با توپها ، برخورد توپها با یکدیگر و لبه های میز و … کاملا مطابق قوانین فیزیکی و به صورت صحیح صورت میگیرد و بازی کننده میتواند اثرات سرعت توپ در برخورد با یکدیگر و انعکاس آنها در بر خورد با میز را به خوبی مطالعه نماید . بازی میتواند به صورت یک نفره یا دو نفره و آنلاین انجام شود ( که البته مورد آخر توسط ما تست نگردیده است ) در هر نوبت حرکت زاویه چوب به صورت سه بعدی و توسط موس قابل تنظیم میباشد و نشانه گیری توب نیز با گرفتن دگمه چپ موس صورت میگیرد . پس از تنظیم زاویه و نشانه گیری توپ ، با گرفتن دگمه Ctrl میتوانید توسط موس ضربه مورد نظرمان را به توپ وارد آوریم و هر اندازه هم سرعت حرکت موس بیشتر باشد چوب با سرعت بیشتری به توپ برخورد مینماید .
لازم به ذکر میباشد این نرم افزار از گروه بازی های توپ بر روی میز از ۱۱ بازی زیر ، در چهار درجه سختی پشتیبانی مینماید که در ایران غالبا به عنوان بیلیارد شناخته میشوند .
Bonus 15 , Bonus 9 , 3-Bell , 8-Bell , 9-Bell 10-Bell , 15-Bell , Straight , Rotation , BlackJack , BP
نرم افزار Portable ( بدون نیاز به نصب ) میباشد و از نظر امنیتی بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

3dpool بازی سرگرم کننده بیلیارد   Portable 3D Live Pool v2.32

.: ادامه مطلب :.

بازی جذاب تخته نرد – Backgammon Classic v3.2

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد , تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد , Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد , به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود ,این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد , clasic بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2 source بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2 توضیحات: جهت نصب بازی ابتدا از پوشه Setup فایل bc3setup,exe را اجرا فرمایید , و سپس از پوشه Crack فایل Backgammon 3,2 Crack,exe را در پوشه نصب بازی کپی فرمایید و آن را اجرا کنید , دقت داشته باشید در مرحله آخر نصب با برداشتن تیک Launch Backgammon Classic از اجرا شدن خودکار بازی جلوگیری کنید و پس از آن مطابق آنچه در بالا گفته شد بازی را کرک کرده و سپس آن را اجرا کنید, password بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2پسورد فایل: www,downloadha,com download بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2لینک دانلود – 1,9 مگابایت | لینک کمکی دانلود بازی تخته, دانلود بازی فکری, دانلود بازی کم حجم,
  • بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009

    امروزه بیلیارد در کشور ما به یکی از مهیج ترین سرگرمی های جوانان تبدیل شده و اکثر شما نمونه ای از این بازی را در کامپیوتر خود نگه داری می کنید.
    تا به حال بازی های گوناگونی در این زمینه ساخته و منتشر شده که غالبآ دارای نواقصی از قبیل : محدود بودن سبک بازی ، محدودیت از نظر تعداد بازیکنان ، محدودیت زوایای تصویر و … بوده اند.
    Billard Simulator 2009 جدیدترین نوع بازی بیلیارد می باشد که در آن نواقص مذکور کاملآ بر طرف شده و با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین ترین بازی ها شما تبدیل می شود.
    در این بازی جدید شما می توانید مانند دنیای واقعی به هر سبکی که علاقه منداید به تنهایی و یا با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
    همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در فلش مموری ها بریزید و با خود حمل کنید و در صورت نیاز با وصل کردن مموری خود به کامپیوتر و اجرای بازی، با جمع دوستان و آشنایان لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.

     

    biliard2009 بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009

    .: ادامه مطلب :.

    بازی مرحله ای و هیجان انگیز LucyQ Deluxe Game

    بازی LucyQ Deluxe Portable یک بازی مرحله ای بسیار جالب است که حول محور یک داستان کودکانه جالب پیش می رود. شما به عنوان شخصیت بازی هر مرحله با توجه به تصویر کمکی که می بینید وارد مرحله بازی می شوید و تصویری در صفحه می بینید. سمت چپ صفحه تصاویر کوچکی که از تصویر بزرگ بریده شده اند وجود دارند که شما باید جای آنها را در تصویر اصلی پیدا کنید. با اینکه کار ساده ای به نظر می رسد اما پس از گذراندن چندین مرحله تبدیل به یک کار سخت و خسته کننده می شود که باید از تیز هوشی خودتان در جلو رفتن جریان بازی کمک بگیرید. شما برای اجرای خوب این بازی حداقل ۲۵۶ مگابایت رم داشته باشید. کارتگرافیک۳۲ هم جواب کار شما را خواهد داد. یک سی پی یو ی ۸۰۰ مگاهرتزی هم کافی است تا بازی توان اجرا شدن داشته باشد. در ضمن DirectX 7 یا بالاتر هم باید نصب داشته باشید. این بازی روی ویندوز ۹۸ ویندوز ایکس پی , ویندوز ۲۰۰۰ هم اجرا می شود. امیدواریم از دانلود این بازی کامپیوتری لذت ببرید.

     

    lucy game بازی مرحله ای و هیجان انگیز LucyQ Deluxe Game

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

    بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
     

    shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی تیر اندازی, بازی کم حجم, دانلود بازی رایگان,
  • بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

    بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!
     

    canno بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:بازی Ragdoll Cannon, بازی سبک,
  • بازی شطرنج سه بعدی Real Chess

    این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
    ویژگی های این بازی زیبا شامل :
    - گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
    - حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
    - قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
    - بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
    - و…

    chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی شطرنج, بازی شطرنج برای کامپیوتر, بازی شطرنج سه بعدی,
  • بازی جذاب Tower Bloxx Deluxe

     

    شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

    tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار خونه سازی, دانلود بازي Tower Bloxx Deluxe,
  • دانلود بازی Vampire Secrets: Eternal Love برای PC

    Vampire Secrets: Eternal Love – یک بازی زیبا با تم ترسناک به سبک HOG است.در این بازی یک گروه حرفه ای متشکل از آدم ربایان با تجربه ماریا ، خواهر کوچک شخصیت اصلی بازی را می ربایند.پس از بررسی مشخص می شود مقر این گروه در ترنسیلوانیاست.در ادامه شما از لندن به ترنسیلوانیا رفته و در پی رمز گشایی مجموعه ای از آدم ربایی ها در اروپای شرقی خواهید بود.در آنجا در میابید که این آدم ربایی ها توسط اهمریمنان خبیث رهبری می شود.تجربه و مهارت خود را به کار بسته ، ماریا را نجات داده و از ادامه تبهکاری ها جلوگیری کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Eternal Cover دانلود بازی Vampire Secrets: Eternal Love برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Redemption Cemetery 4: Salvation of the Lost

    Redemption Cemetery 4: Salvation of the Lost – عنوان چهارمین نسخه از سری بازی های Redemption Cemetery به سبک HOG است.سوار بر آخرین مترو شهر شده و در راه به خواب فرو می روید.پس از بیدار شدن خود را در فضای ترسناک یک گورستان عجیب و غریب می یابید.ناگهان یک موجود غیر مادی ظاهر شده و ماموریتی را به شما واگذار کرده ، سگتان را به عنوان گروگان پیش خود نگاه می دارد.ماموریت شما حل و فصل مشکلات و کارهای نیمه تمام ارواح این گوستان است.آیا قادر به انجام این کار غیر ممکن خواهید بود ؟ توانایی های خود را در این بازی هیجان انگیز محک بزنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Redemp Cover دانلود بازی Redemption Cemetery 4: Salvation of the Lost

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Apothecarium: Renaissance of Evil برای PC

    Apothecarium: Renaissance of Evil – یک بازی فوق العاده جذاب به سبک HOG است.داستان بازی در کشور ایتالیا رخ می دهد.در شهری به نام آپوتکاریوم از دیرباز افسانه های بسیاری در رابطه با درمان بیماری های ناعلاج وجود داشته است.چندیست مردم شهر یکی پس از دیگری ناپدید می شوند.اکنون کشف واقعیت و پرده برداری از حقایق پنهان این شهر به عهده شما گذاشته شده است.در بخشی از بازی به دوران رنسانس باز خواهید گشت و وظیفه نجات انسان های بیگناه به عهده خواهید داشت و……در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Resident Cover دانلود بازی Apothecarium: Renaissance of Evil برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

    Gardenscapes 2 یک بازی جدید در سبک بازی های HOG می باشد که در کل شاهد سبک های دیگری نیز در مراحل متنوع بازی خواهید بود . آستین در باغی به دنیا آمده است که در طی گذشت زمان نسبت به باغ ، بی اعتنایی شده است . شما می بایست به آستین کمک کنید تا با جمع آوری اشیای قدیمی و به فروش گذاشتن آن ها ، سر و سامانی به این ملک بدهد . بیش از ۶۰ مرحله ی متنوع به همراه ۳۰۰۰ شی پنهان ، در انتظار شما هستند .

     

    Gardenscapes 2 بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

     

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    بازی سرگرم کننده بیلیارد – Portable 3D Live Pool v2.32

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود